De heenreis

27 januari 2016 - Quezon City, Filipijnen

Nou daar gaan we dan!! netjes op tijd op schiphol, rustig onderweg naar het vliegtuig.
de tijd vloog voorbij en voor we het wisten zaten we in het vliegtuig.
Dan wordt het spannend ik heb best wel angst met opstijgen en dalen, maar alles ging goed..
gelukkig zijn er allemaal leuke films te zien en hebben we goed te eten gehad..
we zitten in de middelste rij van het vliegtuig redelijk achteraan, ik zeg prima plekje..
we hebben wat lichte turbulentie maar de vlucht is prima
het was ongeveer 15:30 en buiten was het donker haha dat geeft een heel raar gevoel..
de overstap op hongkong was een beetje gehaast,, we hadden wat vertraging en 20 min de tijd om bij het vliegtuig te komen..
gelukkig konden we gelijk instappen..
maar,,,, eenmaal aangekomen in cebu bleek onze bagage nog op hongkong te staan, zucht..
opgehaald door de zus van Nimfa,, gezellig langs een winkelcentum geweest en natuurlijk bij de starbucks koffie gedronken..
als was het nog een heel gedoe om het geld voor elkaar te krijgen..
we zijn nu te gast bij de zus van nimfa.. en blijven hier slapen,, straks uit eten
en morgen ochtend worden we opgehaald door kimberly een van de studenten