bij Jina thuis

11 februari 2016 - Cebu City, Filipijnen

Jaja,, voor de verassing zitten we weer in een bus,, en een tuk-tukje,, maar na een redelijke reis zijn we aangekomen bij Jina haar huis..

Het is een nieuw huis,, althas de muren staan het dak bestaat uit een stuk zeil.. als het nu maar niet gaat regenen.. het vorige huis heeft de storm niet overleeft het dak aan allekanten los en de gaten in de muren,, gelukkig hebben ze nu een huisje van steen gebouwd,,  we zijn daarna heerlijk even naar een winlekcentum geweest,, aangezien mijn hoed kwijt is geraakt tijdens de reis.. nu een nieuwe gekocht voor de zon.. daarna zijn we door gereden naar een resort,, met een geweldig zwembad.. ik als waterratje had mn bikini mee maar anouk had hem in Jina haar huis gelaten !! ..

Dus de broers gebeld en die zouden hem brengen wat best heel moeilijk is hoor om in andermans koffers te zoeken naar een vrouwen !!! bikini haha,, komen ze terug met een rok van mij en een shirtje van mij… nou dat was een aparte bikini kan ik je wel zeggen,,  ik mee achterop naar het huis snel de bikini gehaal en konden we heerlijk genieten van het resort,, we konden er in omdat de oom van Jina daar woont je kan er ook paardrijden maar ik vond de paardjes te mager en het was te heet dat heb ik dus overgeslagen,,

Daarna heerlijk naar huis en wat eten,, wat daarna gebeurde vertel ik de volgende x